بلوک سبک سیمانی

بلوک سبک سیمانی

بلوک سبک سیمانی

تولید بلوک aac

بلوک سبک اتوکلاو شده

 

بلوک سبک سیمانی یا بلوک بتنی از اختلاط سیمان و آب با شن ریزدانه و ماسه یا دیگر سنگدانه‌های مناسب مانند پوکه معدنی (طبیعی) یا پوکه صنعتی، رس متراکم شده (لیکا) و لرزاندن و متراکم کردن مخلوط و عمل آوردن و مراقبت از آنها در محیط مناسب ساخته می‌شود.

بلوک سیمانی به بلوک هایی گفته میشود که از سیمان و یک ماده پرکننده که میتواند سبک یا سنگین باشد تشکیل شده است بهمین دلیل بلوک های سیمانی به سه دسته بلوک سیمانی سنگین ،بلوک سیمانی نیمه سبک و بلوک سیمانی سبک تقسیم میشوند

وزن بلوک بستگی به وزن بتنی دارد که بلوک با آن ساخته می‌شود، بلو‌کهای ساخته شده از شن و ماسه طبیعی رودخانه‌ای یا شکسته،
دارای وزن ویژه‌ای معمولی و در حدود ۲۰۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب هستند،
بلوک‌های سیمانی معمولاً به دو دستهٔ سنگین و سبک طبقه‌بندی می‌شوند.
• بلوک‌های سنگین: بلوک های سنگین سیمانی هم به عنوان سازه های باربر و هم غیرباربر استفاده میشود بلوک های سنگین توپر هم جهت ساخت جداول خیابان ، ساخت نهرها و جوی خیابان ها و جهت کانال های آبیاری و کشاورزی و همچنین جداول حائل وسط بزرگراه ها و دیوار های پل ها و نظایر آن استفاده می شود..
بلوک‌های سبک: این بلوک‌ها در سقف‌های تیرچه بلوک کاربرد دارند و ریزدانه‌های مورد استفاده در آنها نسبت به بلوک‌های سنگین کمی تفاوت دارد و از نظر وزن سبک تر هستند.
بلوک های آجری و سیمانی ابتدایی ترین نوع مصالح کاربردی در ساخت و ساز ساختمان ها می باشد و در جایگاه خود دارای فواید و مزایایی فراوانی هستند.
بلوک سبک امروزه یکی از مصالح پرکاربرد و به صرفه اقتصادی در صنعت ساختمان چه از لحاظ سرعت اجرا و چه از نظر قابلیت های دیگر مانند کاهش مصرف انرژی می باشد.
بلوک  سبک سیمانی از نظر مقاومت فشاری، جزء رده 2 (مقاومت بلوک منفرد 20 ومقاومت میانگین بلوک ها 25 کیلوگرم برسانتیمتر مربع) و از نظر وزن ظاهری جزء رده 3 (1000تا1700کیلوگرم بر متر مکعب) و مطابق با استاندارد 7782 می باشد
بلوک سبک نسبت به بلوک متراکم حجم بیشتر اما مقاومت پایین تری دارد. از این بلوک ها به عنوان کفپوش بتنی و همچنین دیوارهای داخلی و خارجی استفاده میشود

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *