بلوک سبک هبلکس

بلوک فرمستون و ثرمستون

مقدمه

مجموعه ی بلوک هبلکس برادران اسدی تامین کننده ی مرغوب ترین بلوک هبلکس در ایران است. این محصول علاوه بر سرعتی که به اجرای پروژه های ساخت و ساز می دهد باعث صرفه جویی در قیمت و سهولت کاربری می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بلوک هبلکس می توانید به بخش های مربوط در سایت مراجعه کرده و با محصولات مجموعه ی ما آشنا شوید.

هبلکس یا همان AAC از ترکیب موادی مانند سیمان، پودر آلومینیوم، آهک و سیلیس ساخته می شود. این مواد در اتوکلاو پخته شده و برای استفاده در ساختمان به سایزهای مورد استفاده تقسیم بندی می شود. استفاده از این محصول برای ساخت دیوار داخلی و خارجی باعث مقاومت زیاد در سازه ها می شود.

بلوک هبلکس فرمستون و ثرمستون

استفاده از هبلکس در پروژه های ساخت و ساز باعث می شود سرعت عمل در انجام کارها بیشتر شود. به دلیل سبکی ای که بلوک هبلکس فرمستون دارد فشاری که بر سازه ی ساختمان وارد می شود به مراتب کمتر خواهد شد. صرفه جویی در ساخت مصالح با استفاده از این بلوک باعث رفع نیاز پروژه های ساختمانی می شود. با استفاده از هبلکس فرمستون سرعتی که در ساخت دیوار مورد توجه معماران است بیشتر خواهد شد. سرعت در انجام کارهای تاسیساتی و کم شدن مقاطع ساختمان در محاسبه باعث صرفه جویی بیشتر در سازه های فلزی و بتنی می شود. بلوک فرمستون aac باعث می شود در انرژی سرمایشی و گرمایشی صرفه جویی چشمگیری صورت بگیرد. ضایعات این نوع بلوک نیز مورد استفاده در پروژه های ساخت و ساز قرار می گیرد.

مقایسه بلوک هبلکس با آجر

برای افزایش سرعت در اجرای بلوک در ساخت دیوار استفاده از بلوک ثرمستون می تواند به بالا رفتن سرعت اجرای ساخت و ساز کمک کند. این بلوک را اغلب با وزنی معادل با 550 الی 600 کیلوگرم تولید می کنند. به دلیل کم شدن بار ساختمان در استفاده از این متریال فولاد مصرفی در آن به شدت کم می شود. این بلوک را می توان برش زد، با مخ کوبید و یا سوراخ کرد. مقاومت حرارتی این بلوک به شدت زیاد است. دیواری که با استفاده از بلوک فرمستون و ثرمستون ساخته می شود اغلب سطح صافی دارند و برای مصرف این مصالح در گچ و خاک بسیار صرفه جویی می شود. پخش بلوک هبلکس با توجه به ارتقاء سطح کیفی آن با بهترین متریال انجام می شود.

نکاتی در اجرای بلوک هبلکس فرمستون و ثرمستون

در زمان اجرای بلوک هبلکس فرمستون و ثرمستون باید به نکاتی توجه شود که برای ایجاد مقاومت بیشتر این بلوک ها ضروری می باشد. برای سفت شدن بهتر این بلوک ها بهتر است آن ها را بعد از اجرا به صورت کاملا مرطوب نگه دارید. برای شیار زنی این بلوک ها از دستگاه شیار زن استفاده می شود به همین دلیل استفاده از این نوع محصول برای تاسیسات بسیار مناسب می باشد. دو ردیف بلوک های سیمانی بهتر است برای ایجاد درز با هم امتداد نداشته باشند. در محل اتصال دو دیوار باید هشت گیر کردن دیوارها به خوبی رعایت شده باشد. نصب شاخک مناسب باید در محل اتصال بلوک های سبک سیمانی به ستون یا دیوار باشد. اجرای وال پست مناسب در اطراف پنجره ها برای دیوارهایی که از جنس هبلکس هستند باعث قرارگیری بهتر آن می شود.

ویژگی بلوک هبلکس فرمستون و ثرمستون

قیمت بلوک هبلکس نسبت به مزایای این بلوک مانند مقاومت حرارتی بسیار مناسب می باشد. بلوک هبلکس فرمستون و ثرمستون با توجه مانند عایقی در ساختمان می باشد که از طریق دیوار فراهم می شود و به کنترل انرژی در ساختمان کمک می کند. این ملات بلوک سبک مقاومت بالایی دارد و اتصال آن از طریق یک لایه ی بسیار نازک صورت می گیرد. اثرات چشمگیر استفاده ی بیش از حد از انرژی در محیط زیست باعث می شود بلوک های هبلکس با ایجاد سطح انرژی مطلوب در ساختمان به گرمایش و سرمایش مناسب به طور چشمگیری کمک کند. به دلیل جذب رطوبت بالایی که این بلوک ها دارند می توان در محیط های مرطوب استفاده ی مطلوبی از آن ها کرد. علاوه بر جلوگیری از جذب رطوبت، این متریال نوعی عایق صوتی نیز به حساب می آید. مقاومت در برابر یخ زدگی و تراکم ناپذیری در فشار ثابت و دائم از جمله ویژگی های این مصالح به حساب می آید. بلوک هبلکس تهران با توجه به فساد ناپذیری که دارد برای رفع نیاز سازندگان پروژه های ساختمانی بهترین محصول است. پی اچ نزدیک به نرمال این بلوک باعث مقاومت آن در برابر آتش می شود.

قیمت بلوک هبلکس

از جمله ویژگی بلوک هبلکس:

• سبک ولی بسیار مقاوم و با دوام

• سرعت اجرای بالا

• عایق حرارتی مناسب

• مقاوم در برابر آتش

• عایق صوتی

• مقاوم در برابر یخ زدگی

• مقاوم در برابر زلزله

• حمل و نقل آسان

• سهولت در اجرا

مزایا بلوک سبک هبلکس فرمستون

بلوک هبلکس – فرمستون در راستای دستیابی به مصالح ساختمانی خاص با قابلیت هایی نظیر سبکی، عایق حرارتی خوب، ساختار صلب و موثر، حمل و نقل آسان، کارکرد سریع و با کیفیت و صرفه جویی در هزینه ها تولید می گردد. هبلکس نام تجاری است که برای بتن هوادهی شده اتوکلاوی تولیدی در اروپا قرار داده اند.

بلوک هبلکس را به راحتی می توان آن را اره نموده و یا میخ در آن کوبیده شود و یا جای پریز یا کانال عبور سیم برق و لوله آن در آن بوجود آورد. علاوه بر این بتن سبک در مقابل آتش بسیار مقاوم است و کلیه شرایط سلامت محیط زیست را دارد.

نکته قابل ذکر در مورد این بلوک ها وزن مخصوص پایین آن ها است. بطوریکه اگر این بلوک ها را بر روی سطح آب قرار دهیم به ته آب فرو نرفته و بر روی سطح آب قرار می‌گیرد.

مزیت دیگری که باید ذکر شود این است:

عایق بودن حرارتی بلوك سبك فرمستون كه باعث كاهش هزینه های سرمایش و گرمایش ساختمان می‌گردد. مقاومت حرارتی هبلکس در میان مصالح سبک ساختمانی بسیار بالاست.

با توجه به صاف بودن سطح دیوارهای چسبیده شده با بلوك سبك فرمستون در مصرف مصالح پوششی (گچ و خاك‌گچ) صرفه‌جویی می‌شود، حتی در صورت اجرای دقیق می‌توان خاك گچ را حذف نمود و فقط گچ سفید را استفاده نمود.

سرعت اجرای بلوک سبک ساختمانی هبلکس – ثرمستون نسبت به مصالح سنتی سریع تر و راحت تر است.

از تمامی ضایعات بلوك سبك فرمستون – ثرمستون می‌توان به عنوان پوكه در كف سازی استفاده كرد و در نتیجه هیچگونه نخاله‌ای ایجاد نمی‌شود.

قیمت بلوک هبلکس فرمستون و ثرمستون

برای تعیین قیمت بلوک هبلکس فرمستون و ثرمستون در درجه ی اول سطح کیفی آن مشخص می شود. این بلوک درجه بندی متفاوتی از نظر کیفیت دارد. برای دیوارهای داخلی این بلوک دارای 10 سانتی متر ضخامت است و دیوارهای خارجی اغلب با ضخامت 15 سانتی متری هستند. بلوک ها با دو سبک اتوکلاوی و غیر اتوکلاوی ساخته می شوند به همین دلیل مقاومت آن ها بسیار متفاوت می باشد. بلوک های غیر اتوکلاوی به دلیل کیفیت کمتری که دارند بسیار ارزان تر هستند. بلوک های سالم نیز دارای قیمت کمتری هستند و در صورتی که لبه های بلوک به دلایل مختلفی شکسته باشد بلوک با قیمت پایین تری عرضه می شود.

اصطلاحات بلوک هبلکس

فرمستون – ثرمستون – بلوک سبک – بلوک اتوکلاوی – بنای سبک – بلوک هوادار – بتن گازی – سیپورکس

سایز های فرمستون عبارت هستند از:

10*20*60

15*20*60

20*20*60

25*20*60

10*24*60

15*24*60

20*24*60

25*25*60

20*25*60

15*25*60

10*25*60

البته با توجه به خط برش، امکان تغییر سایز به سایز دلخواه نیز موجود می باشد.

بلوک فرمستون و ثرمستون

بلوک فرمستون و ثرمستون

نتیجه گیری

 به دلیل پیشرفتی که ساختمان سازی در سال های گذشته داشته است استفاده از مصالح مدرن باعث رفع نیاز مصرف کنندگان این مصالح در سرعت و سهولت بخشیدن به چیدمان بلوک و پیشبرد سریع تر کارها می شود. بلوک های هبلکس فرمستون و ثرمستون از جمله مصالح جدیدی است که به دلیل سبکی در دیوار کشی مورد استفاده قرار می گیرد. تولید این نوع از مصالح با استقبال در ساخت و ساز مواجه شده است. این نوع مصالح نسبت به نوع سنتی آن ویژگی های بارزتری دارد و راحت تر و سریع تر قابل اجرا می باشد. استفاده ی کاربردی از این محصول حتی به شکل پوکه برای کف سازی باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

بلوک هبلکس برادران اسدی بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت بلوک سبک هبلکس را به همکاران عزیز ساختمانی و مهندسین تقدیم می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *