بارگیری بلوک هبلکس

بارگیری بلوک هبلکس

بارگیری و استاندارد های بارگیری بلوک هبلکس

پس از اتوکلاو، بلوک های هبلکس برای حمل سخت می شوند، بلوک های هبلکس با کیفیت بالا نیاز به دستکاری دقیق دارند و باید از آسیب محافظت شوند، بنابراین ماشین های ما مجهز به فناوری بسیار حساس و ملایم برای جابجایی هستند. پالت اتوکلاو یا رنده اتوکلاو توسط سیستم پورتال “تخلیه” با استفاده از گیربکس از کالسکه اتوکلاو به نوار نقاله منتقل می شود، پس از آن، همان گریپر بلوک های بتن هوادهی سخت شده را از پالت یا توری خارج کرده و آن ها را روی دستگاه کج قرار می دهد. پالت یا توری خالی از طریق نوار نقاله از طریق ایستگاه تمیزکاری منتقل می شود و سپس با استفاده از سیستم پورتال “بارگیری” به چرخه کار باز می گردد. سپس این روند تکرار می شود، گروه دوم بلوک ها سپس بر روی گروه بلوک هایی که قبلاً بر روی دستگاه کج نصب شده اند، قرار می گیرد. سپس دستگاه کج این بسته دوبل را 90 درجه بر روی پالت های چوبی ارائه شده به صورت خودکار کج می کند. این قطار پالت سپس از طریق نوار نقاله های زنجیره ای از دستگاه کج منتقل می شود و روند دوباره شروع می شود. سپس مجموعه کامل پالت ها به پالت های جداگانه تقسیم می شوند، و بعد از آن بسته های مستقل در نهایت به سیستم بسته بندی داده می شوند.

مزایای بلوک هبلکس

  • دارای مقاومت فشاری بالا
  • کلاس A1 – مقاومت در برابر آتش
  • عایق عالی صدا
  • هدایت حرارتی پایین و ظرفیت حرارتی بالا
  • ماندگاری طولانی مدت
  • فرایند تولید پایدار
  • طیف گسترده ای از بلوک های جامد و توخالی
  • اندازه های استاندارد – محدوده متریک 450 میلی متر و مدولار 400 میلی متر
  • انتخاب گسترده محصولات جانبی
  • تولید در سراسر کشور
  • مقرون به صرفه

استفاده از بلوک هبلکس به طور استاندارد

این که آیا می خواهید یک پروژه ساختمانی را شروع کنید، خانه خود را بازسازی کنید یا برای یک رویداد آماده شوید، احتمالاً در مرحله ای از پروژه به بلوک های بتنی نیاز دارید. بلوک های هبلکس بتنی شکلی از مصالح ساختمانی است که از بتن، سیمان، ماسه، آب و سایر افزودنی ها تشکیل شده است، آن ها در انواع مختلف کاربرد های ساختمانی استفاده می شوند. این تصور غلط رایج وجود دارد که بلوک های هبلکس بتنی عمدتا برای کنترل تردد در قالب موانع بزرگ بتنی مفید هستند، این بلوک های بتنی در حالتی که در این کاربرد فوق العاده عمل می کنند، در برخی از مصارف مسکونی، عمومی و صنعتی نیز عملکرد خوبی دارند.

بلوک ها به عنوان یک ماده بسیار سازگار و همه کاره، توسط معماران و مهندسان برای ساختن ساختمان های محکم و با دوام استفاده می شود، مهم ترین خواص آن ها شامل مقاومت در برابر آتش، انواع ویژگی های زیبایی، استحکام، طول عمر، مقاومت در برابر آب و عایق و مزایای صوتی است. برای کاربردهای زیاد، مصالح ساختمانی مقرر کرد تا تنها عمل کنند، در حالتی که نیازهای تخصصی مشتری را برآورده می کنند.

کاربرد های استاندارد بلوک های هبلکس

بلوک های هبلکس بتنی کاربرد های وسیع دارند، آن ها معمولاً به عنوان دیوار های حایلم، در محیط های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. آن ها همچنین به عنوان موانع امنیت عمل می کنند و در جاده ها برای کنترل جریان تردد در هر رویداد دیگر قرار گرفته اند. شرکت های مدیریت رویداد از آن ها برای سازماندهی ورودی ها و خروجی های خاص استفاده می کنند. بلوک های هبلکس بتنی نیز منبع باورنکردنی کنترل تردد وسایل نقلیه هستند، بلوک های بزرگ را می توان در کنار هم برای سازماندهی ترافیک ردیف کرد.

بلوک های بتنی به طریق مختلف طراحی شده اند تا زمانی که مورد نیازاند با کاربردها و زمینه های مختلف سازگار شوند. یادگیری انواع مختلف آن ها و موارد استفاده از آن ها بسیار مهم است تا پروژه مناسب خود را برای اعتماد به طول عمر و پایداری سازه انتخاب کنید. اما قبل از این که به انواع مختلف بپردازیم، اجازه دهید ویژگی بارگیری آن ها را بررسی کنیم. بلوک های بتنی هبلکس که با آجرهای بتنی اشتباه گرفته شده اند، از سنگدانه های مشابه آجر ایجاد شده اند، اما مخلوط آن ها متفاوت است و در نتیجه یک نسخه بزرگتر و در عین حال سبک ایجاد می شود. این کیفیت باعث کاهش چشمگیر قیمت بلوک ها شده است.

بلوک های هبلکس نه تنها از نظر ارزش خرید گزینه مناسبی هستند بلکه از نظر زمان ساخت، مقاومت در برابر آتش و سازگاری سطح، آجر را تحت الشعاع قرار می دهند. اما این بلوک های هبلکس گرانتر از بنای سنتی بتنی و قاب چوبی است. افزایش و مقاومت بلوک هبلکس یک ششم تا یک سوم بلوک بتنی سنتی است.

بی تفاوتی صنعت ساختمان به هبلکس

بارگیری و حمل بلوک های هبلکس استاندارد

بلوک های هبلکس را می توان با استفاده از ابزارهای سنتی نجاری مانند دریل های برقی ساده و اره های نواری و حفاری برش داد و آن ها را به واحدهای بسیار کارآمد تبدیل کرد. با این حال، چگالی کم و سبک بودن آن ها به این معنی است که مقاومت فشاری، تراکم حجمی، رطوبت و انقباض باید قبل از استفاده تست شود. بلوک های بتنی هبلکس در طول 24 ، 32 و 48 اینچ وجود دارند. ضخامت از 4 تا 16 اینچ متغیر است، در فضایی که ارتفاع به طور معمول 8 اینچ است، از آن جایی که تنوع بیشتری نسبت به بتن استاندارد دارند، از آن ها در ساخت دیوارها و سقف ها استفاده می شود. بلوک ها در برابر آتش، برای عایق صدا و حرارت نیز استحکام و مقاومت عالی دارند.

با این حال، برای اطمینان از طول عمر آن ها باید با یک روکش کاربردی مانند یک گچ اصلاح شده با پلیمر، با یک نماینده جانبی یا با یک سنگ طبیعی یا مهندسی پوشانده شوند. اگر بخواهیم نکات استاندارد بلوک ها را بیان کنیم باید بگوییم که دیوار های بتنی هبلکس ساخته شده در زیرزمین باید با مواد ضخیم یا غشای ضد آب پوشانده شوند تا از آسیب دیدن بلوک های AAC در اثر آب جلوگیری شود. علاوه بر این، قرار گرفتن در معرض آب و هوا یا رطوبت خاک باعث تجزیه سطوح بلوک می شود. بنابراین، حفاظت از آن باید انجام شود. از طرف دیگر، استفاده از بلوک های هبلکس در کاربردهای داخلی، نیازی به پوشش ندارند. می توان آن ها را با خیال راحت در معرض دید قرار داد. با این حال، مردم به طور معمول روکش مانند گچ، رنگ، دیوار گچی یا کاشی را استفاده می کنند.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *