نکاتی در مورد حمل و نقل ایمن پالت

نکاتی در مورد حمل و نقل ایمن پالت

اصول ایمنی کار با پالت

پالت یک ابزار ضروری برای هر شغلی است که محصولات را حمل و ذخیره می کند.در صورت استفاده نامناسب ، پالت ها می توانند خطرناک باشند و باعث آسیب به کارکنان شوند.برای اطمینان از ایمن ماندن کارکنان و پالت های شما بدون آسیب ، در اینجا اصول ایمنی هنگام کار با پالت توسط کارشناسان ما آورده شده است.

نکات ایمنی کار با پالت

  • از پالت های پوسیده یا آسیب دیده استفاده نکنید.پالت های آسیب دیده می توانند بسیار خطرناک باشند و باعث جابجایی و حتی سقوط ستون های بزرگ محصولات شوند.این کار هم برای کارکنان و هم برای محصولات شما خطری ایجاد می کند.پالت ها را به طور معمول از نظر آسیب بررسی کنید.
  • اگر به صورت دستی پالت را جابجا می کنید ، مراقب موقعیت بدن خود باشید.پالت ها باید با لیفتراک یا ماشین آلات دیگر جابجا شوند.با این حال ، موارد خاصی وجود دارد که باید با دست جابجا شوند.پالت ها می توانند تا 40 پوند وزن داشته باشند و باید با احتیاط بلند شوند.در صورت انجام صحیح ، پشت شما باید صاف نگه داشته شود و پاها باید بیشترین حرکت را انجام دهند.
  • انباشته شدن بیش از حد پالت ها روی هم می تواند منجر به آسیب محصول و جراحت کارگران شود.پس به این نکته نوجه داشته باشید.
  • از تجهیزات حفاظتی شخصی تسمه  PPE استفاده کنید.تجهیزات شخصی مانند دستکش ، چکمه های فولادی و جلیقه های بلند هنگام کار در محیطی که پالت ها به طور مرتب مورد استفاده قرار می گیرند مهم است.استفاده از تجهیزات محافظ شخصی از لغزش و افتادن جلوگیری می کند.
  • هرگونه زباله را در محل کار خود تمیز کنید.بقایای باقی مانده از هر پالت شکسته یا آسیب دیده به دلایل مختلفی خطرناک است.چوب و میخ های تیز می تواند پای کارکنان شما را سوراخ کرده و باعث لغزش و افتادن شود.برای جلوگیری از صدمه ، محل کار را تمیز نگه دارید.

اصول ایمنی کار با پالت

برای ایمنی ، پالت های چوبی باید با دقت حمل شوند

پالت های چوبی ، چه به صورت دستی و چه به صورت لیفتراک ، در پنج سال بیش از 30.000 نفر را مجروح کرده اند.برای به حداقل رساندن صدمات پالت چوبی تهران ، مدیران انبار می توانند نکات ایمنی پالت را که می توانند تحت بازرسی پالت و جابجایی پالت طبقه بندی شوند ، به کارکنان آموزش دهند.آموزش کارکنان در مورد نکات ایمنی پالت می تواند حوادث پالت را به حداقل برساند.

بازرسی پالت

چوب به دلیل جذب رطوبت به سرعت تجزیه می شود.به منظور استفاده مجدد از پالت های چوبی ، پالت ها باید به دقت بررسی شوند.

پالت های چوبی بسته به میزان رطوبت آنها کوچک یا منبسط می شوند.یک پالت با تخته های آسیب دیده بارهای محصول را بی ثبات می کند.علاوه بر این ، تخته های شل سیستم های خودکار را درگیر کرده و به ماشین آلات انبار آسیب می رسانند.

میخ ها اغلب از سطح پالت بیرون می زنند.این اجسام تیز می توانند به کارگران و به محصولات آسیب برسانند.میخ های بیرون زده همچنین می توانند به ماشین آلات اتوماسیون انبار آسیب برسانند.

اگرچه بازرسی ، تعمیر و نگهداری پالت در محل می تواند بهره وری انبار را کاهش دهد ، با این وجود پالت های چوبی باید برای اطمینان از ایمنی کارگران پس از هر سفر در سراسر زنجیره تامین بازرسی شوند.پالت های رد شده در بازرسی باید برای تعمیر تعیین شوند یا دور ریخته شوند.

برای اینکه کارگران و محصولات خود را ایمن نگه دارید ، مهم است بدانید که چگونه پالت خود را به درستی اداره کنید.با نگه داشتن یک محیط کار تمیز ، اطمینان از تجهیزات محافظ شخصی مناسب و بازرسی منظم پالت های خود ، می توانید از سالم ماندن کارگران و محصولات خود اطمینان حاصل کنید.

پالت چوبی تهران

چرا باید پالت چوبی را تعمیر و دوباره استفاده کنید:

شرکت شما می تواند با تعمیر پالت های چوبی و استفاده مجدد از آنها از اشغال فضا در محل دفن زباله جلوگیری کرده و به حفظ تعهد خود به محیط زیست کمک کند.بنابراین ، اجازه ندهید تخته های شکسته ، چوب پیچ خورده یا تاب خورده شما را مجبور کند که پالت های استفاده شده خود را رها کنید و اقدام به خرید پالت چوبی تهران نمایید.می توان با تعمیر و استفاده مجدد از پالت های استفاده شده یا با بازیافت تمام یا بخشی از پالت ، جان تازه ای به آنها داد.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *