ویژگی های بلوک هبلکس

ویژگی های بلوک هبلکس

ویژگی های بلوک هبلکس

بلوک سبک هبلکس 80 درصد حجم هوا دارد که باعث می شود سبک ترین ماده دیوارپوش موجود باشد.

در نتیجه واکنش آلومینیوم بر روی ترکیبی متناسب از آهک ، سیمان و سیلیس ایجاد شده است ، گاز هیدروژنی که از آن خارج می شود میلیون ها سلول هوایی کوچک ایجاد می کند و به آن ساختار لانه زنبوری قوی می بخشد.

با پخت فشار قوی بخار در اتوکلاوها بیشتر تقویت می شود.

بلوک هبلکس که در سال 1932 اختراع شد ، 40 درصد از کل ساخت و سازها در انگلستان و 60 درصد از کل ساخت و سازها در آلمان را به خود اختصاص داده است.

افزایش تقاضا در هند آنقدر خارق العاده بوده است که در 3 سال گذشته تولید تقریباً 500 درصد افزایش یافته است. در ادامه به برخی از ویژگی های بلوک هبلکس اشاره می کنیم.

سبک وزن :

وزن آن تقریباً یک سوم از وزن مصالح دیوارکشی معمولی است. بلوک هبلکس مزایای قابل توجهی را در مورد وزن مورد توجه در طراحی ساختمان ارائه می دهد. بلوک هبلکس مواد کاملی برای بازسازی است. این باعث کاهش وزن مرده ساختمان و در نتیجه کاهش هزینه های سازه می شود.

عایق حرارتی :

بالاترین درجه حرارت دهی در صنعت.

بنابراین فضای داخلی عایق بندی خوبی دارد و هوای گرم را در تابستان ها و هوای سرد را در زمستان ها حفظ می کند. بلوک هبلکس هزینه تهویه مطبوع را 20 درجه کاهش می دهد. بلوک هبلکس عایق حرارتی فوق العاده ای را به دلیل ساختار سلولی خود ارائه می دهد و در صورت نیاز به تهویه مطبوع ، در مصرف برق صرفه جویی قابل توجهی می کند.

طبیعت سبز :

حداقل ردپای کربن با جبران احتمالی 0.8 تن CO2 در متر مکعب. مصالح ساختمانی سبز به رتبه بندی LEED کمک می کند.

مقاوم در برابر زلزله :

نیرو های زلزله در ساختار متناسب با وزن ساختمان است ، بنابراین بلوک هبلکس در برابر نیرو های زلزله مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد. مناطق فعال لرزه ای مانند انحصاراً از بلوک هبلکس استفاده می کنند. ثابت شده است که بار های طوفان گرمسیری دسته 5 را تحمل می کند.

مصرف انرژی :

بلوک هبلکس صد درصد مصالح ساختمانی سبز است و یک مصالح دیواری انتخابی در ساختمان های دارای گواهینامه LEED است (مرکز ITC دارای بالاترین رتبه ساختمان سبز با استفاده از بلوک هبلکس ساخته شده است) از نظر انرژی و منابع بسیار کارآمد است به این معنا که از کمترین میزان انرژی استفاده می کند و مواد در متر مکعب محصول بر خلاف فرآیند تولید آجر که از لایه های گرانبها از خاک کشاورزی استفاده می کند ، بلوک هبلکس از خاک سیلیس (65 تا 70 درصد وزن آن) استفاده می کند ، بنابراین سازنده ترین راه حل را برای مشکل استفاده از سیلیس کشور ارائه می دهد.

ویژگی های بلوک هبلکس

مقاوم در برابر آتش :

ساختار سلولی منحصر به فرد آن درجه آتش سوزی عالی را ارائه می دهد. به دلیل این ساختار سلولی ، بلوک های هبلکس حتی در آتش تجزیه نمی شوند. این در کلاس 4 ساعت بهترین درجه آتش سوزی است. نقطه ذوب بلوک هبلکس بیش از 1600 درجه سانتی گراد است ، بیش از دو برابر دمای معمولی در ساختمان 650 درجه سانتیگراد.

مقاوم در برابر آفات :

با ساخت دیوار های محکم و تکمیل ، حفره های کوچکی برای حشرات و جوندگان وجود دارد. موریانه ها و مورچه ها در بلوک هبلکس غذا نمی خورند و لانه نمی کنند و چون از مواد معدنی تشکیل شده است ، باعث رشد قالب ها نمی شود.

استحکام بالا :

فرایند اتوکلاو با پخت فشار بالا باعث می شود که بلوک هبلکس نسبت وزن بی نظیری داشته باشد ، حتی از بتن M 150 بیشتر است و از الزامات کد ساختمان کشورها فراتر می رود.

صرفه جویی در هزینه :

سبک بودن بلوک هبلکس ، وزن ساختمان را به شدت کاهش می دهد. منجر به کاهش هزینه های ساختاری فولاد (تا 27 درصد) و سیمان (تا 20 درصد) می شود. با اندازه 8 برابر آجر سفالی ، ساخت دیوار بلوک هبلکس شامل یک سوم اتصالات می شود ، بنابراین مجموع ملات تا 66٪ صرفه جویی می شود. فرایند تولید خودکار آن به بلوک هبلکس دقت ابعادی استثنایی و سطوح صاف می بخشد و نیازی به دیوار های سه لایه گچی را از بین می برد و امکان پوشش نهایی پوست 6 میلی متری (ملات) را می دهد.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *