روش استفاده از تسمه بسته بندی PET

روش استفاده از تسمه بسته بندی PET

روش استفاده از تسمه بسته بندی PET

تسمه بسته بندی تسمه pet ، همچنین به عنوان نوار بسته بندی ، نوار چسب یا نوار PET شناخته می شود. جزء اصلی PET رزین پلی استر است.

ظاهر آن: شفاف است.

اشتعال پذیری آن: قابل اشتعال ، پس از خروج از شعله همچنان به سوختن ادامه دهید. شعله آن زرد با دود سیاه است ؛ گاهی بوی استایرن می دهد. ترکیب شیمیایی آن بر پایه پلی اتیلن ترفتالات به عنوان ماده اولیه اصلی با اتمام است.

روش تولید تسمه پت به این صورت است که مواد را داخل دستگاه قالب تزریق قرار می دهد ، پس از گرم شدن ، از طریق سر قالب خارج می شود. مواد را وارد شده و پس از  خنک سازی و از طریق کشش دوم ، کشش نهایی تسمه پت به پایان می رسد. سپس ، مواد را داخل میکسر می گذارند و  مجدداً از طریق واکشی آب یا نیروی باد وارد سینک خنک کننده می شود تا خشک شود.

در آخر،کشش سوم نوار PET مد شده را بیرون آورده و برای رول کردن به دستگاه رولینگ منتقل کرده و بسته بندی آن را تمام می شود.

نوار بسته بندی پت در حال حاضر نوع جدیدی از مواد بسته بندی است که برای جایگزینی نوار فولادی در جهان استفاده می شود و به طور گسترده ای در مصالح ساختمانی متالورژی و سایر صنایع مورد استفاده قرار می گیرد.

کمربند بسته بندی PET دارای هزینه کم و استفاده آسان است. مزایای ایمنی محیط زیست بیشتر و بیشتر مورد پسند مشتریان قرار می گیرد.

روش استفاده از کمربند بسته بندی پت PET:

1. کمربند بسته بندی با بسته محکم می شود. دست چپ شما قسمت همپوشانی را نگه داشته و انتها را حدود 300 میلی متر ذخیره می کند. سپس می توانید بقیه را با دست راست خود به آرامی بیرون بکشید.

سپس با نگه داشتن دسته و کشش دست راست شما (برای اطمینان از اینکه فاصله بین چرخ کششی و دندان آویزان از پهن ترین فاصله است). برای قرار دادن قسمت های بالا و پایین بندها در دستگاه تسمه ای.

روش استفاده از تسمه بسته بندی PET

روش استفاده از تسمه بسته بندی PET

یک یادآوری ویژه دیگر: همپوشانی تسمه ها باید توسط تیغه پایین برش ثابت ؛ کشنده را شل کنید (نوار بسته بندی چرخ محکم محکم بسته شده است).

2. نوار بسته بندی پت را محکم کنید: برای نگه داشتن اهرم سوئیچ کششی (راست) با دست راست (راست) و تا زمانی که نوار بسته بندی کاملاً محکم نشده است ، دست از کار نکشید.

3. ارتعاش و قطع: برای فشار دادن و نگه داشتن اهرم سوئیچ ارتعاشی با دست راست و تا زمانی که نوار تسمه پت قطع نشده است ، از آن دور نشوید. یک یادآوری ویژه: برای فشار دادن و نگه داشتن اهرم کلید لرزش بالر پنوماتیک تا زمان سنج ارتعاش به طور خودکار متوقف شود.

4. تسمه پت تهران را بردارید: برای فشردن دسته و کشنده و استفاده از انگشت شست راست خود برای نگه داشتن سوئیچ انتقال تا زمانی که تسمه ها از غلطک های محکم شل شوند. سپس ، دسته و کشنده را محکم کنید تا ابزار را از بند جدا کنید.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *