بلوک هبلکس چیست

بلوک هبلکس چیست ؟

بلوک هبلکس چیست و چه کاربردی دارد؟

مقدمه

شرکت بلوک هبلکس برادران اسدی بزرگترین تامین کننده ی بلوک کیبکس و هبلکس در کشور های ایران و عراق است. این مجموعه به ساختمان سازان داخلی و خارجی برای ساخت سازه های مستحکم تر بهترین محصول موجود در بازار را عرضه می کند. بلوک هبلکس تهران با بهترین قیمت در مجموعه ی بلوک هبلکس برادران اسدی عرضه می شود.

قبل از اشاره به کاربرد های بلوک بهتر است بررسی کنیم بلوک هبلکس چیست و چگونه تولید میشود؟ در ساختمان سازی های مدرن از بلوک جدید هبلکس استفاده می کنند. این بلوک های از نوعی بتن ساده درست شده اند و طی فرایندی مشخص متخلخل شده و به صورت مورد نیاز شکل می گیرد. به جای آجر سفالی از این بلوک برای دیوار چینی استفاده می کنند. به دلیل وزن سبک این نوع بلوک و مقاومتی که در برابر دما، فشار و حرارت دارد از آن در ساخت مجتمع های بزرگ تجاری و مسکونی و صنعتی استفاده می کنند.

طریقه ی ساخت هبلکس

هبلکس یا سیپورکس از مصالح پرکاربرد ساختمان سازی است که توسط مجموعه ی برادران اسدی ساخته شده و عرضه می شود. هبلکس از مصالح نوین و پرکاربردی است که از سیمان، سیلیس، پودر آلومینیوم و آهک تولید می شود. این مواد در 200 درجه ی سانتی گراد و با فشاری بالغ بر 12 اتمسفر در اتوکلاوها پخته شده است و به صورت قطعات مورد نیاز برای ساختمان سازی قطعه قطعه می شود. برای دیوار های خارجی غیر باربر اغلب از هبلکس ها استفاده می کنند. طول این بلوک های هبلکس 600 و ارتفاع آن 200 میلی متر می باشد. بین 75 تا 500 میلی متر ضخامت های متغیر این نوع از بلوک است. این محصول جایگزین مناسبی برای آجر است و ساختمان سازان را از مصرف آن بی نیاز می کند.

کاربرد بلوک هبلکس

مجموعه ی برادران اسدی برای مقاوم سازی ساختمان ها اقدام به تولید محصولاتی مانند بلوک هبلکس و بلوک AAC نموده اند. کاربرد بلوک هبلکس در صنعت ساختمان باعث شده است استفاده از آن در سال های گذشته بیشتر از هر زمانی مورد استقبال معماران و مهندسان قرار بگیرد. سازه های بلند مکان مناسبی برای استفاده از این محصول می باشد. به دلیل وزن سبک و مقاومت این محصول برای مکان هایی که زلزله خیز است استفاده از بلوک هبلکس توصیه می شود زیرا علاوه بر تخریب کمتر با سقوط بلوک نیز مشکلات زیادی را به وجود نمی آورد. در مکان هایی که احتمال آتش سوزی باشد می توان از این بلوک به عنوان محصولی که کارایی آجر نسوز را دارد استفاده کرد. ساختار متخلخل و محکم این بلوک در مقابل سرما و گرما آن را به عنوان یک عایق حرارتی مورد استفاده قرار می دهد تا از هدر رفت انرژی جلوگیری کند. برای ساخت کانال حرارتی نیز می توان خاصیت مقاومت آن را در برابر حرارت در نظر گرفت. این بلوک علاوه بر مقاومت و سبکی ویژگی های آجر های مختلفی مانند، آجر سفال، آجر نما، آجر نسوز و آجر لفتون را یکجا در خود دارد و به جای استفاده از هر کدام از این آجرها می توان از هبلکس استفاده کرد.

بلوک هبلکس چیست

مزایای بلوک هبلکس

برای دیوار چینی در ساختمان های مدرن سازندگان مصالح سعی در ارائه ی محصولاتی را دارند که نیاز های گسترش ساختمان سازی را پاسخگو باشد. مزایای استفاده از این محصول باعث شده است برای بسیاری از ساختمان سازان بلوک های هبلکس اولین انتخاب باشد. از مزایای بلوک هبلکس می توان به مقاومتی اشاره کرد که در برابر آتش سوزی و هجوم حشرات موذی مانند موریانه دارد. در آپارتمان هایی که واحد های زیادی دارد مشکلاتی از قبیل شلوغی نیاز به تهیه ی یک عایق صوتی را به وجود می آورد. این بلوک ها به دلیل ضخامتی که دارند نقش عایق های صوتی را در ساختمان های شلوغ ایفا می کنند. به دلیل عرضه ی بلوک هبلکس در اندازه و قطعات مختلف با توجه به نیاز ساختمان سازان این بلوک قابل سفارش دهی است. به دلیل نقشی که این بلوک به عنوان عایق حرارتی دارد می تواند به سادگی از هدر رفت انرژی در مکان های مختلف جلوگیری کند. این بلوک ها قابل بازیافت هستند و ضرری برای محیط زیست ندارند. وزن کم این بلوک باعث می شود بتوان به آسانی آن را نصب کرد و نیازی به صرف انرژی زیاد در زمان نصب ندارد. این خاصیت بلوک هبلکس به کارگران نیز برای انجام سریع تر کارها کمک می کند.

مواد تشکیل دهنده ی بلوک هبلکس

به دلیل استفاده از سیلیس به صورت غالب در این بلوک به آن آجر سیلیسی هم می گویند. برای تهیه ی بلوک هبلکسی موادی مانند سیلیس، آجر و سیمان که در سیلوها و انبارها نگهداری می شوند وارد خط تولید شده و با استفاده از درصد مشخصی از آن ها این مواد به تولید بلوک هبلکسی منجر می شود. برای تولید این بلوک موادی مانند سیلیس، پودر آلومینیوم، سیمان، آب، گچ و آهک را به اندازه ی مشخص ترکیب کرده و با انجام عملیاتی در مراحل ساخت بلوک آن را به بلوک های مقاوم تبدیل می کنند. این مواد در مراحل اولیه به شکل مایه و دوغاب تهیه می شوند و در حرارتی بالغ بر 200 درجه و فشار 12 اتمسفر پخته شده و بعد به اندازه های مشخصی بریده می شود. برای تهیه ی این بلوک ها بهتر است در گام اول اندازه ی مورد نیاز خود را در نظر گرفته و برای سفارش محصول با فروشندگان معتبر تماس بگیرید.

نتیجه گیری

در سال های اخیر به دلیل گسترش ساختمان سازی به شیوه ی مدرن نیاز مبرمی به تجهیزات و مصالح مدرن نیز حس می شود. برای تهیه ی محصولاتی که بتواند نیاز جامعه ی امروز را مرتفع کند شرکت های بزرگ سعی در ارائه ی راهکار های کاربردی دارند. مجموعه ی برادران اسدی با تولید بهترین بلوک هبلکس و ارسال سفارش برای تامین بازار به داخل و خارج از کشور سعی در جلب رضایت مشتری و حفظ برند خود نموده است. به دلیل مقاومت و سبکی که بلوک هبلکس برای ساخت ساختمان های مدرن دارد استفاده از آن رو به گسترش است و ساختمان سازان زیادی از این مصالح استقبال کرده اند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی انواع محصولات تولید شده توسط شرکت برادران اسدی و سفارش بلوک هبلکس تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *