نحوه ساخت پالت چوبی

نحوه ساخت پالت چوبی

نحوه ساخت پالت چوبی

اگر شما در این صفحه هستید ، ممکن است به این دلیل باشد که چند پالت چوبی پیدا کرده اید و میخواهید بدانید که آیا می توان از آنها برای پروژه بعدی تان استفاده کرد یا خیر؟اما شاید ، از خود بپرسید پالت چوبی تهران از چه نوع چوبی ساخته شده است؟شرط می بندم که شما چندین بار این را از خود پرسیده اید.

من فکر می کردم همه پالت ها از یک نوع چوب ساخته شده اند.من کاملا اشتباه می کردم.فقط در حین برچیدن آنها ، متوجه شدم که دو پالت علیرغم ظاهر یکسان ، می توانند تفاوت های وزنی شدیدی داشته باشند و این به دلیل نوع چوبی است که در ساخت آن استفاده شده است.به عنوان مثال ، پالت ساخته شده از چوب کاج بسیار سبک تر از پالت بلوط است.

پالت های چوبی را می توان از انواع چوب های مختلف تهیه کرد ، اما اغلب بستگی به این دارد که در کدام کشور تولید می شوند.تولیدکنندگان پالت ، مانند خود ما ، از چوب درختانی استفاده می کنند که سرعت رشد بیشتری دارند و به طور مداوم در دسترس هستند.این به طور خودکار چوب سخت را به گزینه ای کمتر جذاب تبدیل می کند ، زیرا از درختان با رشد کندتر ناشی می شود که این نیز باعث گرانتر شدن آن می شود.از سوی دیگر ، درختان چوب نرم سریعتر رشد می کنند ، بنابراین عرضه قابل توجهی دارند.

با این اوصاف ، شاید تعجب آور باشد که از هر دو چوب سخت و چوب نرم برای تولید پالت استفاده می شود.در حقیقت ، رایج ترین انواع چوب مورد استفاده کاج و بلوط است که به ترتیب چوب نرم و چوب سخت است.

هنگام مقایسه چوب سخت و چوب نرم ، درک تفاوت بین این دو در سطح اساسی مهم است.چوب های سخت از درختان برگریز که سالانه برگ های خود را از دست می دهند ، در حالی که چوب نرم از درختانی که همیشه سبز می مانند به دست می آیند.پالت های حمل و نقل معمولاً یا از چوب های سخت مانند کنجد ، ماهون ، افرا ، بلوط ، چوب ساج و گردو یا از انواع مختلف کاج که چوب نرم هستند ، ساخته می شوند.

نکته اصلی این است که از هر چوبی می توان استفاده کرد ، با این حال ، سه چیز توسط سازندگان پالت در نظر گرفته می شود:در دسترس بودن چوب ، هزینه و اینکه آیا این نوع چوب با قوانین کشور تولیدکننده مطابقت دارد یا خیر.

مقایسه پالت های چوب سخت در مقابل کاج نشان می دهد که هر دو مزایای منحصر به فرد خود را دارند ، اما دارای بسیاری از اشکالات مشابه هستند.وقتی پای کار به میان می آید ، پالت های ساخته شده از هر دو نوع چوب می توانند پیچ ​​خورده و خرد شوند – حتی چوب سخت – و هر دو می توانند هنگام خراب شدن میخ و پیچ از پالت به تجهیزات آسیب برسانند و مهم نیست که یک پالت از چه نوع چوبی ساخته شده است ، همیشه سنگین خواهد بود و وزن آن تا 75 پوند می رسد.به این دلایل ، کسانی که به دنبال یک پالت سبک تر ، تمیزتر و با دوام تر هستند ممکن است بخواهند به دنبال یک ماده جایگزین باشند که به سرعت در حال افزایش محبوبیت است: پالت پلاستیکی.

ساخت پالت چوبی

چرا پالت های پلاستیکی بر چوب برتر هستند؟

پالت های پلاستیکی جایگزین خوبی برای پالت چوبی یا کاج هستند.یک پالت پلاستیکی با کیفیت بالا می تواند بار سنگین تری را حتی از بهترین پالت بلوک چوبی تحمل کند.در برخی موارد ، پالت های پلاستیکی می توانند تا 5000 پوند وزن پویا و 2800 پوند را حمل کنند.

علاوه بر این ، آنها سبک تر از نمونه های چوب سخت خود هستند که معمولاً وزن آنها حدود 50 پوند است.وزن سبک تر آنها باعث می شود که کارکنان بتوانند آنها را حرکت داده و روی هم قرار دهند ، فرسودگی تجهیزات و ماشین آلات خودکار را کاهش می دهد و می تواند هزینه حمل و نقل را نیز کاهش دهد.قیمت پالت چوبی تهران معمولا گران تر از پالت پلاستیکی است.

برای اکثر شرکت ها ، پالت های پلاستیکی با کیفیت بالا به دلیل دوام ، طول عمر ، وزن سبک تر و مزایای دیگر ، بهترین انتخاب هستند.علاوه بر این ، پالت های پلاستیکی مشکل پالت چوبی را در مورد ترک خوردگی که می تواند به محصولات و بسته بندی آسیب برساند و کارگران را مجروح کند ، برطرف می کند.پالت های پلاستیکی دارای ساختار یکپارچه هستند ، بدین معنا که به هم چسبیده اند و نیازی به میخ یا پیچ ندارند.

از آنجا که پلاستیک رطوبت را جذب نمی کند ، پوسیده نمیشود یا کپک نمی زند و به راحتی تمیز و ضدعفونی می شود.پالت پلاستیکی در پایان عمر خود می تواند آسیاب شود و به پالت دیگری تبدیل شود و آن را به یک انتخاب قابل بازیافت و پایدار تبدیل می کند.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *