تفاوت بلوك هبلكس با بلوك ساختماني

تفاوت بلوك هبلكس با بلوك ساختماني

تفاوت بلوك هبلكس با بلوك ساختماني

بلوک ها در زمینه ساخت و ساز امروزه پرمصرف ترین و سودآورترین مصالح محسوب می شوند. این محصول را می توان در انواع مختلف خریداری کرد ، زیرا بلوک ها می توانند از انواع مختلفی مانند بتن هوادهی ، بلوک هبكس ، بلوک گاز ، آجر ، بتن رس منبسط شده و.. باشند. علاوه بر این ، این ها از انواع مواد ارائه شده فاصله دارند. تصمیم گیری در مورد چنین مجموعه عظیمی آسان نیست. به همین دلیل ، لازم است ویژگی ها و ویژگی های اصلی بلوک های ساختمانی را درک کنید.

برای تولید مواد ، ماسه و خاک رس منبسط شده استفاده می شود. فرایند تولید شامل استفاده از روش فشرده سازی لرزش با بخاردهی بیشتر است. بلوک بدست آمده از خاک رس پخته شده می تواند دارای ساختار جامد یا توخالی باشد. فرآیند نصب مواد به صورت خلأ روی ملات سیمان و ماسه انجام می شود. محصولات ساخته شده از خاک رس منبسط شده در ساخت دیوارهای باربر ساختمان ، پارتیشن استفاده می شود.

مزایای اصلی بلوک های هبلكس

اين مزايا سازگاری با محیط زیست و سبک بودن آن است. با توجه به این واقعیت که مواد قادر به “تنفس” هستند ، شرایط مطلوبی برای زندگی ایجاد می شود. سنگ رس منبسط شده از کپک ، قارچ و جوندگان نمی ترسد. خانه هایی که بر اساس این مواد ساخته شده اند دارای ویژگی های عایق حرارتی و صوتی عالی هستند. اگر ما با سایر بلوک ها قیاس کنیم ، گزینه ارائه شده حداکثر استحکام و مقاومت در برابر یخ را دارد. به لطف این ویژگی ها می توان عمر خانه را افزایش داد. مزیت دیگر بلوک هبلكس نصب آسان و قيمت بلوك هبلكس ارزان در نظر گرفته می شود که به لطف سیستم زبان و شیار به دست می آید. نرخ چسبندگی خوب به دستیابی با کیفیت بالا ، عدم انقباض کمک می کند ، در نتیجه نمی توانید نگران شکاف هایی در خانه ساخته شده باشید. از معایب ، می توان به شکنندگی ، حساسیت به شدت دما ، یخبندان شدید و رطوبت اشاره کرد. این معیارها همچنین محدوده بتن رس منبسط شده را کاهش می دهد. همچنین ، چنین ماده ای ظاهر جذابی دارد ، در نتیجه به بودجه اضافی برای تزئین نیاز است.

تفاوت بلوك هبلكس و بلوك هاي ديگر

این بلوک دیواری برای دیوارهای خارجی به طور فعال در ساخت و ساز ساختمان استفاده می شود. این شامل اجزای سیمان ، ماسه و کف است. هنگامی که به دست آمد ، کانی سازی فوم با عملیات حرارتی بیشتر استفاده می شود. بلوک ها بر روی محلول ماسه نصب شده اند و همچنین می توانید چسب مخصوص این کار را خریداری کنید. بلوک های هبلكس را می توان در ساخت هر یک استفاده کرد. پخش بلوک هبلكس دارای وزن کم و ابعاد ایده آل است که بدون شک بر سهولت نصب تأثیر می گذارد. اگر از کل تکنولوژی تولید پیروی کنید ، محصول حاصله قدرت لازم را خواهد داشت ، در نتیجه می توان خانه ای با ارتفاع 3 طبقه ساخت. شاخص های چگالی بلوک هبلكس را می توان با چگالی مقایسه کرد. این امکان باعث می شود بار دیوارها بر روی پایه کاهش یابد و حمل و نقل تسهیل شود. بلوک های هبلكس یک مصالح ساختمانی هستند که با هدایت حرارتی پایین مشخص می شوند و انرژی حرارتی را در خانه کاملاً حفظ می کنند. شرایطی وجود دارد که ساخت خانه می تواند بدون استفاده از مواد عایق حرارتی انجام شود ، در نتیجه عملکرد عالی عایق صدا به دست می آید. همچنین ، راحتی در اندازه بلوک های فوم برای پارتیشن ها نهفته است. این مزایا به کاهش هزینه های کار و ساخت کمک می کند.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *