خرید بلوک سبک هبلکس

خرید بلوک سبک هبلکس

خرید بلوک سبک هبلکس اتوکلاو شده
اجرای تیغه چینی با هبلکس
تولید کننده بلوک AAC
بلوک هبلکس

بلوک هبلکس نوعی بتن سبک است که با فرمولی بسیار ساده ساخته میشود و میتواند در اندازه‌های متفاوت برای مصارف ساختمانی متفاوت استفاده شود
یکی از پر کاربردترین مصالح در صنعت ساختمان ، انواع بلوک های سبک جهت دیوار چینی در دیوارهای غیر باربر می باشد. در ایران نیز بعد از آجرهای سفالی ، بلوک های سبک پرطرفدارترین نوع مصالح برای استفاده در قسمت دیوار چینی هستند.

هزینه دیوار چینی به صورت متداول بر حسب متراژ تعیین می شود .
واضح است پروژه هایی که معماری خاص و پیچیده تری دارند به دلیل زمان بر بودن پروژه و دقت مورد نیاز اجرت و دستمزد بیشتری را می طلبد.

بلوک هبلکس محصولی مخصوص استفاده در دیوار چینی های است از این بلوک ها برای دیوار های پیرامونی و دیوار های داخلی نیز میتوان استفاده کرد

بدلیل استفاده از چسب بجای ملات در اجرای دیوار چینی هبلکس، دیوار ها بسیار سبک بوده و علاوه بر اینکه بلوک ها عایق حرارت خوبی هستند میتواند به راحتی و در کمترین زمان و با کمترین هزینه ممکن نصب و راه اندازی شود.
در پروژه های بلوک AAC تیغه چینی در دمای كمتر از 5 درجه سانتی‌گراد ممنوع می‌باشد و در صورت موافقت دستگاه نظارت، باید تمهیدات لازم از قبیل استفاده از ضد یخ، گرم كردن محیط، پوشاندن دیوار با پوشش مناسب و … را در نظر گرفت.

دیوارچینی راحت با بلوک سبک هبلکس

بلوک سبک هبلکس سایزهای بزرگی دارد و برای چیدن آنها به مهارت و تخصصی نیاز نیست، یک کارگر ساده با حداقل آموزش می تواند به راحتی بلوک های سبک هبلکس را روی یکدیگر بچیند. بلوک سبک همان طور که از نامش پیداست به راحتی توسط کارگران در طبقات حمل می شوند و به دلیل راحتی کار و نیز ملات آماده چسب بلوک سبک، هزینه کارگران بسیار کاهش می یابد.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *