مزایای خرید بلوک هبلکس

مزایای خرید بلوک هبلکس

مزایای خرید بلوک هبلکس برای پروژه ساختمانی شما

هبلکس یکی از تولید کنندگان برجسته بلوک AAC با کیفیت است که به خریداران ، یک بلوک ساختمانی بادوام می دهد که می تواند بارهای سنگین را تحمل کند. یک بلوک هبلکس می تواند به طور یکپارچه برای دیوار های باربر استفاده شود و با دقت بالا در تحمل تقریبا 3 ± میلی متر تولید می شود. این به طور قابل توجهی کیفیت را افزایش می دهد ، و همچنین عایق را بهبود می بخشد ، و اطمینان حاصل می کند که ساختارها با در نظر گرفتن طول عمر توسعه یافته اند.

بلوک هبلکس چیست؟

بلوک های هبلکس بلوک های سبک و پیش ریخته شده AAC هستند که در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرند که نیاز به عایق حرارتی بالا و مقاومت در برابر اتلاف انرژی دارند. همچنین از آنها به عنوان بتن سلولی متخلخل گازی یاد می شود. بسیاری از بزرگترین پروژه های کشور ،از بلوک های هبلکس به عنوان متریال اصلی ساخت استفاده کرده اند.

بلوک های سبک اتوکلاو با ابعاد زیر با نرخ مقرون به صرفه در بازار موجود هستند.

اندازه بلوک استاندارد هبلکس

 25 سانتی متر ارتفاع

 60 سانتی متر طول

در ضخامت های 10 ، 15 ، 20 ، 25 و 30 سانتی متر است.

بگذارید مزایای خرید بلوک هبلکس برای پروژه های ساختمانی را شرح دهیم:

1- عملکرد و خصوصیات ویژه

بلوک های هبلکس دارای خواص شیمیایی و مکانیکی ویژه هستند در حالی که از نظر طراحی از دوام فوق العاده ای برخوردار هستند. وزن بلوک ها کمتر از یک چهارم بتن معمولی است در حالی که به مدت شش ساعت در برابر ضخامت 15 سانتی متر در برابر آتش مقاومت می کنند. وزن سبک تر آن نیز به کاهش بار مرده روی سازه نیز کمک می کند.

بلوک یا آجرهای هبلکس همچنین عایق های حرارتی و صوتی استثنایی را ایجاد می کنند ، و آنها را برای پروژه های مسکونی و تجاری ایده آل می کند. آنها از مقاومت کششی و فشاری بالاتری برخوردار هستند و اطمینان حاصل می کنند که سازه ها کاملاً ایمن بوده و در بلند مدت تثبیت می شوند.

مواد هبلکس مربوط به نمونه مکعب و دارای دانسیته (چگالی) نامی 550 کیلوگرم بر متر مکعب ، دارای خصوصیات زیر هستند.

مقاومت فشاری = 35 کیلوگرم در سانتی متر مربع

مقاومت کششی = 3.7 کیلوگرم بر سانتی متر مربع

مقاومت برشی = 3.5 کیلوگرم در سانتی متر مربع

مدول الاستیسیته = 19000 کیلوگرم در سانتی متر مربع

2-  مصالح ساختمانی سازگار با محیط زیست

هبلکس از نظر طراحی یک ماده ساختمانی طبیعی و غیر سمی است که باعث صرفه جویی در انرژی و سازگار با محیط زیست می شود. در حالی که مواد اولیه اساسی شن و ماسه سیلیسی ، آب ، پودر آلومینیوم ، آهک و سیمان است.

هبلکس با استاندارد های جهانی پایداری و کد سبز مطابقت دارد و آن را به یکی از معدود تولیداتی تبدیل می کند که از طراحی ساختمان ها به روشی سازگار با محیط زیست اطمینان حاصل می کنند.

آجر هبلکس می تواند به توسعه دهندگان در دستیابی به امتیاز20 LEED ، هنگامی که به عنوان یک ساختار کامل استفاده می شود ، کمک کند و می تواند به ایجاد روش های پایدار برای انطباق کامل با پایداری کمک کند.

3-  قابلیت کار و سرعت ساخت را افزایش می دهد

بلوک های هبلکس برای سهولت نصب و استفاده بهینه از ملات طراحی شده اند و می توانند بصورت یکپارچه توسط لیفتراک یا جرثقیل کار حمل شوند. این کار باعث افزایش کارایی محصول می شود ، در حالی که سرعت ساخت سازه ها را نیز افزایش می دهد.

به دلیل قابلیت کار بالا ، بهره وری کارگران نیز به حداکثر می رسد که تولید بیشتر در روز را امکان پذیر می کند. حمل و نقل ، ذخیره و تخلیه بلوک های هبلکس نیز آسان است که هزینه های غیرمستقیم استفاده از آنها را کاهش می دهد.

آنها همچنین با استاندارد ISO 9001: 2015 ، QCS 2010 -12-14 ، ASTM ، ACI ، BS ، EN ، DIN ، SASO و سایر استاندارد های جهانی مطابقت دارند و اطمینان کاملی بر کیفیت محصول دارند. می توان آنها را به راحتی با اره ، برش ، شیار ، حفر و میخ زد ، بدون اینکه نگران شکستگی ، خرابی ، هدر رفتن و … باشید.

4-  ساخت و ساز مقرون به صرفه را تضمین می کند

یک بلوک هبلکس به دلیل فرآیند های کنترل شده ساخت ، از نظر طراحی کاملاً سازگار است. این امر نیاز به بازسازی ، ملات اضافی و زمان لازم برای اتصال هنگام توسعه دیوارها و سایر سازه ها را به حداقل می رساند. قیمت بلوک هبلکس همچنین برای پروژه های مقیاس محور مقرون به صرفه است.

در حقیقت ، نرخ بلوک هبلکس نیز در مناطق مختلف سازگار است و اطمینان حاصل می کند که پروژه های ساختمانی چند سایت بدون وقفه به دلیل نرخ نوسان یا در دسترس نبودن مواد ، بدون وقفه انجام می شوند.

نتیجه گیری:

بلوک های هبلکس مصالح ساختمانی پیشرو در بازار هستند که برای استفاده در پروژه های مسکونی ، تجاری و زیربنایی طراحی شده اند. روش های منحصر به فرد فرآیند تولید ، تولید کننده ها را قادر می سازد بلوک های AAC بادوام تولید کنند ، در حالی که با کدهای تولید سبز برای تولید پایدار سازگار است.

خریداران می توانند با مراجعه به تولیدکنندگان بلوک اتوکلاو هبلکس در سراسر کشور ، یک بستر برتر خرید ساخت ، بهترین نرخ ها را برای بلوک های AAC دریافت کنند. با اطمینان از تحویل به موقع ، کیفیت برتر و پشتیبانی استثنایی مشتری ، کلیه سفارشات را می توان از ابتدا تا پایان پیگیری کرد.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *