پالت فلزی بهتر است یا پالت چوبی

پالت فلزی بهتر است یا پالت چوبی

تفاوت پالت چوبی و فلزی

یک پالت اغلب به عنوان پایه یا سکو برای جمع آوری ، اداره و قرار دادن جعبه ها یا کالاهای جداگانه یا متعدد استفاده می شود.طراحی یکنواخت پالت حمل و نقل برای پشتیبانی و توزیع وزن و اندازه بار ساخته شده است.هنگامی که کالاها روی پالت چیده می شوند ، گاهی اوقات با استفاده از تسمه ، استرچ یا سایر مواد بسته بندی تثبیت می شوند تا بار جابجا نشود و از سقوط محافظت شود.پالت ها به گونه ای طراحی شده اند که به تجهیزاتی مانند لیفتراک یا جک پالت اجازه می دهند تا این موارد پشتیبانی شده را از مکانی به مکان دیگر منتقل کنند.

متداول ترین نوع پالت از چوب ساخته می شود ، اما انواع دیگری از پالت نیز وجود دارد که برای صنایع خاص سازگارتر است ، مانند پالت های فلزی ، پالت های آلومینیومی و پالت های پلاستیکی.سایر پالت ها نیز از کاغذ یا مقوا ساخته می شوند.استانداردها برای هر یک متفاوت است اما هر سبک بسته به محیطی که در آن استفاده می شود ، مزیت مشخص خود را دارد.

پالت های چوبی

پالت چوبی تهران گسترده ترین و رایج ترین نوع پالت مورد استفاده است و ترکیب خوبی از هزینه و دوام را ارائه می دهد.اکثر انبارها از پالت های چوبی در کارهای روزمره خود استفاده می کنند.یکی از مزایای بارز استفاده از پالت چوبی ، کم هزینه بودن و قابلیت بازیافت آن است.

پالت های چوبی یک گزینه عالی برای ذخیره سازی و حمل و نقل هستند ، به خصوص به این دلیل که به راحتی قابل فروش و استفاده مجدد هستند.آنها در گزینه های مختلفی و با انواع مختلف چوب ساخته می شوند و اکثر آنها نسبتاً سبک هستند.

متأسفانه ، پالت های چوبی می توانند تحت بارهای سنگین شکسته شوند ، بیشتر در معرض آلودگی های باکتریایی یا شیمیایی قرار دارند ، هنگام خیس شدن آسیب می بینند.

تفاوت پالت چوبی و فلزی

پالت های فلزی

پالت های فلزی یا آلومینیومی پالت هایی هستند که معمولاً صنایع غذایی ، لاستیک ، داروسازی و شیمیایی از آنها استفاده می کنند.آنها از فلز یا آلومینیوم جوش داده شده سنگین ساخته شده اند.با گذشت زمان ، پالت های آلومینیومی یکپارچگی ساختاری خود را حفظ می کنند و برخلاف پالت های چوبی ، از تاب خوردگی و پوسیدگی پاک هستند.پالت های آلومینیومی همچنین با دوام ، سبک ، ضد آتش و قابل بازیافت هستند.

این پالت ها به راحتی تمیز می شوند و می توانند بخار پر فشار یا شستشو را تحمل کنند.طول عمر پالت های آلومینیوم بیشتر از پالت های چوبی معمولی است.

کدام برای من بهتر است؟

برای اینکه تشخیص دهید پالت چوبی برای شما بهتر است یا پالت فلزی ، ابتدا باید به کالاهایی که قصد حمل آن را دارید فکر کنید.سنگین هستند یا سبک؟دوم ، شما می خواهید محدودیت های ذخیره سازی و حمل و نقل خود را در نظر بگیرید.چقدر بالا قرار می گیرند؟آیا آنها در معرض عناصر قرار می گیرند یا در داخل نگهداری می شوند؟در آخر ، باید بودجه خود را در نظر بگیرید.برخی از پالت ها از سایر کالاها ارزان تر هستند ، اما فقط بدانید که برخی از مواد از بسیاری دیگر پایدارتر هستند ، بنابراین همه چیز به آنچه می خواهید سرمایه گذاری کنید بستگی دارد.اگر نمی توانید تصمیم بگیرید ، با ما تماس بگیرد تا ما شما را راهنمایی کنیم.

از مطالب بالا متوجه می شویم که انتخاب پالت مناسب به نیاز و بودجه شما برمی گردد.با تعیین اینکه کدام ماده برای نیازهای ذخیره سازی و حمل و نقل شما بهتر است ، شروع کنید.ماده ای را انتخاب کنید که با نیازها و بودجه شما متناسب باشد.به عنوان مثال اگر قرار است از پالت برای ذخیره سازی و یا جابجایی بارهای خیلی سنگین استفاده کنید ، پالت فلزی بهترین انتخاب است و اگر وزن پالت برای شما مهم است و می خواهید یک پالت سبک تر انتخاب کنید ، قطعا پالت های چوبی از نمونه های فلزی سبک تر هستند.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *