چسب ملات هبلکس

چسب ملات هبلکس

چسب ملات هبلکس

فروش چسب پلاستر

خرید چسب هبلکس

ملات یا چسب بلوک جهت استفاده در شرایط آب و هوایی گرم و خشک و آب و هوای معتدل طراحی شده است. جهت دستیابی به مطلوب ترین کیفیت توصیه می شود که ملات بلوک را در دمای حداقل ۱۰+ سانتیگراد استفاده نمایید
مقدار مورد نیاز چسب برای اجرای دیوار های AAC بستگی به ضخامت دیوار دارد ولی معمولا برای ساخت یک مترمکعب دیوار با بلوک AAC ، مقدار 25 کیلوگرم چسب لازم است .

درصد مصرف پایین، قیمت مناسب، استحکام و مقاومت بالا و مقاومت در برابر رطوبت از خواص منحصر به فرد این چسب  ملات هبلکس می باشد. و نیاز به افزودن هیچ افزودنی دیگری ندارد.
چسب بلوک هبلکس مـلات خشـک آمـاده , کـه تنهـا بـا ا فـزودن آب آمـاده مصـرف می گـردد . مناسب جهت چسباندن انواع بلوک سبک , بلوک گازی ,بلوک هبلکس ,بلوک سبک سیمانی ,بلوک CLC , بلوک AAC و….
چسب هبلکس قدرت چسبندگی بالایی دارد وکارپذیر است به این معنی که تا چند دقیقه بعد از نصب قابلیت جابجایی بلوک ها وجود دارد,باید این نکته را در نظر گرفت که این چسب با ضخامت 3-2میلیمتری بکار میرود,بنابراین میزان چسب مصرفی نسبت به ملات ماسه سیمان بسیار کمتر است.

این ملات پایه سیمانی بوده و با مواد پلیمری خواص آن بهبود یافته و به صورت لایه نازک ۳ تا ۴ میلیمتر قابل استفاده است. نیاز به زنجاب کردن (خیس کردن)نبوده به همین دلیل میزان قابل توجهی از ترک خوردگی ها مخصوصا ترک های شدید ناشی از خیس کردن بلوک که بر اثر انبساط و انقباض حجمی و افت بلوک به وجود میاید را جلوگیری میکند.

از مزایای ملات هبلکس اینست که از چسبندگی بالایی برخوردار بوده و به منظور چسباندن انواع بلوک های سبک گازی و CLC، بلوک های سبک گچی و سیپورکس مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این محصول سرعت دیوارچینی و راندمان کار را افزایش داده و امنیت بیشتری را شامل میشود.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *