راهنمای انتخاب دستگاه تسمه کش

راهنمای انتخاب دستگاه تسمه کش

راهنمای انتخاب دستگاه تسمه کش

تسمه بسته بندی یک راه حل عالی برای ایمن سازی کالا هنگام حمل و نقل و ذخیره سازی است.می توان از آن برای تأمین امنیت تقریباً همه چیز ، از محصولات شکننده گرفته تا بارهای دست و پا گیر استفاده کرد.این فرآیند عمدتا برای بستن پالت و اتصال کالاها به هم استفاده می شود.

برای بستن تسمه بسته بندی دور کالاها از دستگاه تمسه کش استفاده میشود.سه نوع دستگاه تسمه کش وجود دارد: اتوماتیک ، نیمه اتوماتیک و دستی.برای خطوط بسته بندی که نیاز به بسته بندی حجم زیادی از بسته ها دارند ، دستگاه های تسمه بسته بندی خودکار ، که می توانند به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باشند ، اکیداً توصیه می شود.آنها با سفت و محکم كردن خودكار تسمه ها روند را بطور قابل ملاحظه ای سرعت می بخشند.

کار بر روی 3 نوع مختلف ماشین تسمه کش متفاوت است.بنابراین ، لازم است که با این دستگاه ها آشنا شوید تا دستگاهی متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

دستگاه تسمه کش دستی

دستگاه تسمه کش دستی و قابل حمل برای طیف گسترده ای از بسته بندی مناسب است.این دستگاه های تسمه کش متحرک هستند و می توانند به صورت عمودی و افقی استفاده شوند و بسیار متنوع هستند.قابل درک است که تلاش دستی مورد نیاز برای استفاده از این دستگاه در مقایسه با دو نوع دیگر بیشتر است.

برای شرکت های کوچک با نرخ تسمه کشی کمتر از 50 تسمه در ساعت ، می توان از یک دستگاه تسمه کش دستی برای اتصال بند کالا در ایستگاه های کاری ثابت یا سیار استفاده کرد.آنها همچنین نیازی به سرمایه گذاری کلان ندارند.این روش خوبی برای بستن پالت با سرعت کم است.

انتخاب دستگاه تسمه کش مناسب

چرا دستگاه تسمه کش اتوماتیک را انتخاب می کنیم؟

دستگاه های تسمه کش هم چنین می توانند به صورت اتوماتیک یا نیمه اتوماتیک باشند که سرعت آنها بسیار سریعتر از تسمه کش دستی است و وابستگی کمتری به اپراتورها دارند.از طرف دیگر گران ترند.

دستگاه تسمه کش تمام اتوماتیک بسته را در خط نوار نقاله تشخیص داده و عملیات تسمه کشی را آغاز می کند.مزیت این ماشین ها عدم نیاز به اپراتور است.هزینه آنها زیاد است و با توجه به مشخصات و اندازه دستگاه متفاوت است.کل روند بستن ، کشش و سفت کردن به طور خودکار انجام می شود و درگیری فیزیکی نیروی کار شما کم است.

دستگاه های تسمه کش نیمه اتوماتیک نیاز به مداخله بیشتر اپراتور دارند که باید کالاها را در موقعیت قرار دهد ، برای شروع عملیات تسمه زدن یک دکمه را فشار دهد و سپس کالاها را پس از اتمام چرخه خارج کند.یک اپراتور باید تا زمان پایان کار در روز حضور داشته باشد.با این حال ، محکم کردن و کشش به طور خودکار انجام می شود.

از چه نوع نوار تسمه ای استفاده کنید؟

هنگام انتخاب دستگاه تسمه کش مناسب ، مهم است که بدانید از چه نوع تسمه بسته بندی استفاده می کنید.محبوب ترین گزینه های تسمه بسته بندی شامل پلی پروپیلن ، فولاد و پلی اتیلن است.

تسمه پلی پروپیلن: تسمه pp مناسب ترین قیمت را دارد و آسان برای استفاده است.مقاوم در برابر زنگ زدگی است و برای نیازهای کوتاه مدت استفاده می شود.

تسمه پت تهران

تسمه پلی اتیلن: تسمه پت تهران می تواند بارهای زیادی را در خود نگه دارد و در هنگام انتقال کالا مقاومت در برابر ضربه را دارد.در برابر دما و رطوبت گرم مقاومت می کند و می توان از آن برای ذخیره سازی طولانی مدت استفاده کرد.

برای بستن تسمه pet و pp دور محصولات ، میتوان از دستگاه تسمه کش دستی استفاده کرد.

تسمه فولادی: تسمه فولاد قوی ترین گزینه است و برای بارهای خشن و سخت کار می کند.تسمه فولادی قوی ترین تسمه است و برای سخت ترین برنامه های کاربردی مخصوصاً در صنایع تولیدی و ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد.

برای انتخاب دستگاه تسمه کش راهنمایی بگیرید

انتخاب دستگاه تسمه کش مناسب براي برنامه بسته بندي خود تصميم مهمي است كه نباید ساده گرفته شود.مهم نیست که کیفیت محصول شما چقدر خوب باشد ، اگر محموله نهایی به طور ایمن بسته بندی نشود ، ممکن است در طول حمل و نقل آسیب ببیند و این انتظارات مشتری شما را جلب نخواهد کرد.

هنگامی که در انتخاب خود به کمک نیاز دارید ، با ما ارتباط برقرار کنید.ما به شما کمک می کنیم تا اطلاعات و جزئیات این ماشین ها را بفهمید تا دریابید کدام گزینه برای شما مناسب است.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *