تفاوت پالت چوبی با پالت پلاستیکی

تفاوت پالت چوبی و پلاستیکی

تفاوت پالت چوبی و پلاستیکی

چوب همچنان متداول ترین ماده پالت مورد استفاده در دنیا است. اما برای حدود پنج درصد از حمل و نقل ، پلاستیک انتخاب بهتری برای جابجایی کالا است. حمل کننده چگونه انتخاب پالت را مشخص می کند؟

1- تفاوت ها را درک کنید.

پالت های چوبی قابل بازیافت هستند ، قابل تعمیر هستند ، هزینه کمتری دارند و می توانند وزن بیشتری نسبت به پلاستیک ها تحمل کنند. اما آنها همچنین رطوبت ، ترک خوردگی ، مشکلات حمل و نقل را ایجاد می کنند و دارای اتصال دهنده هایی هستند که می توانند به محصولات آسیب برسانند. پالت های پلاستیکی بادوام ، تمیز ، بدون اشکال ، در برابر آب و هوا مقاوم هستند و فاقد اتصال دهنده ها هستند. همچنین قیمت آنها سه برابر قیمت چوب است ، به راحتی تعمیر نمی شوند ، مستحکم نیستند و دارای ایمنی در برابر آتش هستند.

2- صنعت خود را در نظر بگیرید.

صنایعی که در محیط انبارهای حلقه بسته فعالیت می کنند ، اغلب از پالت پلاستیکی استفاده می کنند. از آنجا که پالت های آنها برگشت داده می شود ، صنایع دارویی ، خودرویی ، لبنیات و نوشیدنی ها برای حفظ هزینه های خود ، پالت پلاستیکی خریداری می کنند.

3- وزن کالاهایی را که حمل می کنید تعیین کنید.

پالت های پلاستیکی برای محموله هایی با وزن 1500 پوند یا کمتر مناسب ترین هستند. پالت چوبی برای وسایل سنگین با وزن 1500 تا 3000 پوند بهترین است.

4- سیستم مدیریت پالت خود را تجزیه و تحلیل کنید.

اگر از چوب استفاده می کنید و در سیستم حلقه بسته نیستید ، استفاده از شخص ثالث را برای پرداخت هر سفر به جای هر پالت ، و انتقال این هزینه به مشتری در نظر بگیرید. اگر از پلاستیک استفاده می کنید ، باید پالت های خود را پس بگیرید. اگر از نرخ بازگشت راضی نیستید ، مدیریت پالت خارج را در نظر بگیرید.

5- تأثیرات محیطی را بشناسید.

ماندگاری پالت های پلاستیکی بیشتر است و به سیستم برمی گردند ، اما در صورت آسیب دیدن قابل تعمیر نیستند. آنها از روغن ساخته شده اند و برای بازیافت باید ذوب شوند. با این وجود پالت های چوبی از یک منبع طبیعی پایدار ساخته شده اند و به راحتی قابل ترمیم و بازیافت هستند.

تفاوت پالت چوبی و پلاستیکی

فروش پالت چوبی در تهران

6- شکنندگی محصول خود را در نظر بگیرید.

پالت چوبی دارای اتصال دهنده هایی است که می تواند باعث وارد شدن آسیب به وسایل شکننده شود. به عنوان مثال اگر قوطی های رنگی حمل می کنید ، اتصال دهنده ها می توانند آزاد شوند ، قوطی ها را سوراخ کنند و به محصول آسیب برسانند. در آن صورت ، پلاستیک انتخاب بهتری برای محصولی است که شما منتقل می کنید.

7- تعیین کنید که آیا پالت ها هدف دوگانه دارند.

آیا از پالت های شما به عنوان ویترین فروشگاه نیز استفاده می شود؟ صنعت الکترونیک از پالت های پلاستیکی برای حمل و نقل استفاده می کند ، زیرا در بسیاری از موارد ، پالت به صفحه نمایش تبدیل می شود و سپس تحویل گرفته و به توزیع کننده بازگردانده می شود.

8- هزینه های معامله را بررسی کنید.

اگر محصولات شکننده را جابجا می کنید ، هزینه تجارت را محاسبه کنید. آیا هزینه یک پالت گران قیمت بیشتر از هزینه محصولات آسیب دیده ، تاخیر های حمل و نقل و مشتریان ناراضی است؟

9- کد های آتش نشانی را بفهمید.

پالت های پلاستیکی در دمای بسیار بالاتر از چوب می سوزند. اگر روی پلاستیک سرمایه گذاری می کنید ، مطمئن شوید که کد آتش نشانی را می فهمید و پالت های پلاستیکی با لیست UL خریداری می کنید.

10- خود را در مورد قوانین جدید صادرات آموزش دهید.

برای حمل و نقل به خارج از کشور ، از پالت چوب استفاده کنید. شما پالت ها را پس نخواهید گرفت و هزینه پلاستیک می تواند گران باشد. قوانین جدید بر صادرات محموله ها روی پالت های چوبی حاکم است ، بنابراین با مقررات کد ISPM 15 آشنا شوید.

شما میتوانید برای خرید پالت چوبی در تهران و سایر شهرستانها با بهترین قیمت با ما تماس بگیرید.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *