صدا در بلوک AAC

صدا در بلوک AAC

صدا در بلوک AAC

در بلوک AAC تخلخل های میلیمتری وجود دارد که ناشی از ترکیب پودر آلومینیوم و پودر آهک می باشد که نتیجه آن تصاعد گاز هیدروژن در بلوک AAC است.

این حفره ها مقاومت خود را با اضافه شدن سیمان بدست می آورند. انرژی صوت با گذر از بافت بلوک AAC به این تخلخل ها برخورد میکند که باعث ریز شدن مولکول های صوت شده و نتیجه آن دسیبل و قدرت ارتعاشی مولکولهای صدا افت محسوسی در بلوک AAC پیدا خواهد کرد.

نکته قابل توجه این است که بلوک AAC می تواند تا پنجاه دسیبل از انرژی صوتی را تقلیل داده و به آسایش هرچه بیشتر ساکنین کمک کند.

یکی از مشکلات همیشگی آپارتمان نشینی تداخل اصوات واحدها برای یکدیگر به ناچار است که موجب آسیب های روحی و روانی بسیار زیادی در ساکنین میشود.

با استفاده از بلوک AAC میتوانید علاوه بر استراحت کردن در آرامش به فعالیت های خود از جمله گوش دادن به صدای موسیقی، مهمانی ها و … بدون ایجاد مزاحمت برای همسایه بپردازید.

بلوک AAC را میتوان در مکان ها با کاربردهای مختلف استفاده کرد.

یکی از بهترین این کاربردها در سالن های آمفی تئاتر و سالنهای سینما می باشد.

یک سالن نمایش با هزینه های بسیار گزاف و بالایی معمولا ساخته میشود . فکر کنید در حال تماشای یک فیلم سینمایی در سالن هستید ( که با مصالحی غیر از بلوک AAC ساخته شده است) و ناگهان صدای بوق یک ماشین تمرکز و لذت شما را از بین ببرد.

کاربرد بعدی بلوک AAC  در ساختمان های مدارس است. زیرا دانش آموزان با کمترین صدایی توجهشان پرت شده و بازدهی یادگیری به حداقل ممکن میرسد.

راه های ارتباطی با بلوک هبلکس برادران اسدی:
mobile icon شماره موبایل: 09197624721
telegram icon پاسخگویی تلگرام: mr_asadi7070@
address icon آدرس: تهران – میدان ثامن الحجج – مرکز خرید اطمینان – طبقه اول – پلاک 98
email icon پست الکترونیکی: info@hebelexkavir.com
url icon آدرس سایت: www.hebelexkavir.com
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *